جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۴۲۲۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

کارگاه آموزش «نگهداری از گیاهان خانگی» در فرهنگسرای معرفت

آموزش پرورش، نگهداری و تکثیر گیاهان خانگی به صورت رایگان برای افراد علاقمند در این زمینه روز شنبه ۲۱ مهرماه ساعت ۱۱ با حضور مریم خاکپور (کارشناس گل و گیاه) در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

کارگاه آموزش «نگهداری از گیاهان خانگی» در فرهنگسرای معرفتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این کارگاه یک روزه اهمیت نگهداری از گیاهان آپارتمانی در بهبود کیفیت زندگی و فواید گیاهان در خانه بررسی می‌شود و شرکت کنندگان با انواع گل‌ها و گیاهان آپارتمانی، اصول نگهداری و مراقبت از گیاهان، شناخت نیاز‌های نوری، آبیاری و خاک مناسب برای گیاهان، نحوه گل آرایی محل زندگی و... آشنا می‌شوند.

در ادامه کارگاه، شرکت‌کنندگان به صورت عملی اقدام به کاشت گیاه می‌کنند و پرسش‌های خود را مطرح و تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند.

در صورتی که به نگهداری از گیاهان آپارتمانی علاقمند هستید، یا در نگهداری از گیاهان خود، پرسش‌های زیادی ذهنتان را درگیر کرده است این کارگاه آموزشی مناسب شماست.

برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای معرفت به نشانی: میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیر گذر شهید همت مراجعه کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۴۴۳۱۹۳۰۴ تماس بگیرید.

نظر شما